OPEN RIDES & EVENTS > Past Rides : Pictures, Discussion, & Carnage

Morris Mountain September 7th - 9th stories, pictures and Carnage

<< < (9/9)

j3ff3ry_j33p:

--- Quote from: ranier1315 on September 10, 2018, 03:15:43 PM ---Something got my driveshaft boot. Guess I'll be upgrading sooner Than I Thought. SMDH

Sent from my SM-G892U using Tapatalk

--- End quote ---


If that's a rear Unlimited DS , I've still got mine (with a newly rebuilt and packed Rzeppa joint at diff-pinion flange) just sitting in garage , man. It's boot is fine .  I'll bring it to AOP a month from this weekend if ya want. Lemme know ....

ranier1315:

--- Quote from: j3ff3ry_j33p on September 10, 2018, 04:02:10 PM ---
--- Quote from: ranier1315 on September 10, 2018, 03:15:43 PM ---Something got my driveshaft boot. Guess I'll be upgrading sooner Than I Thought. SMDH

Sent from my SM-G892U using Tapatalk

--- End quote ---


If that's a rear Unlimited DS , I've still got mine (with a newly rebuilt and packed Rzeppa joint at diff-pinion flange) just sitting in garage , man. It's boot is fine .  I'll bring it to AOP a month from this weekend if ya want. Lemme know ....

--- End quote ---

That would be awesome!

Bjk77:
Thank guys for a great time. As always it was awesome. Met some new folks and always good seeing the old crew again. Hopefully see everybody in November.

j3ff3ry_j33p:

--- Quote from: ranier1315 on September 10, 2018, 04:37:01 PM ---
--- Quote from: j3ff3ry_j33p on September 10, 2018, 04:02:10 PM ---
--- Quote from: ranier1315 on September 10, 2018, 03:15:43 PM ---Something got my driveshaft boot. Guess I'll be upgrading sooner Than I Thought. SMDH

Sent from my SM-G892U using Tapatalk

--- End quote ---


If that's a rear Unlimited DS , I've still got mine (with a newly rebuilt and packed Rzeppa joint at diff-pinion flange) just sitting in garage , man. It's boot is fine .  I'll bring it to AOP a month from this weekend if ya want. Lemme know ....

--- End quote ---

That would be awesome!

--- End quote ---

I’ll bring it with me.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version